معرفی ره آورد

شرکت ره آورد فن آوران الکترونیک، مرداد سال 1385 با مشارکت تعدادی از کارشناسان فنی و متخصص امر تجارت الکترونیک در شهر تهران، تحت شماره 276105 تأسیس گردید.

طراحی و پیاده سازی سیستم های یکپارچه تجارت الکترونیکی از اهداف اولیه ره آورد می باشد که با راه اندازی سیستم فروش الکترونیکی پارس پیک این مهم صورت پذیرفت.

ره آورد با توجه به سوابق علمی و اجرایی کارشناسان فنی خود، سعی بر آن دارد تا با ایجاد بسترهای مناسب الکترونیکی، با همکاری سازمان ها، نهادها و شرکت های مرتبط با این موضوع، از جمله شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، شرایط  بسط و گسترش فرهنگ صحیح تجارت الکترونیک فراهم آید. 

ره آورد اعتقاد دارد فراهم آمدن چنین شرایطی، به جز همدلی و همکاری نهادهای مرتبط ، امکان پذیر نخواهد بود.

ره آورد به دنبال آن است تا فعالان عرصه تجارت الکترونیک، با احساس امنیت بیشتر، به سهولت بتوانند در این عرصه حضور فعال تری داشته باشند.

ره آورد از پیشنهادات و انتقادات استقبال می کند تا بتواند به بهترین نحو به این هدف دسترسی یابد.

سوابق اجرایی مدیران ، کارشناسان فنی و  پرسنل شرکت:

معرفی سیستم پارس پیک

هدف از طراحی و راه اندازی پارس پیک، ایجاد بستری مناسب جهت آسان سازی و امنیت فروش اینترنتی (برای خریدار و فروشنده) می باشد. بدین ترتیب هر شخص می تواند به راحتی وب سایت و حتی وبلاگ خویش را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل و از طریق فروش کالا و محصولات خود، کسب درآمد کند.

از آنجایی که سیستم COD یا به عبارت دیگر، خرید و فروش اینترنتی با همکاری شرکت پست، از سال 82 آغاز شده است، سیستم پارس پیک تلاش کرده تا با استفاده از تجارب سیستم های گذشته ، نه تنها ایرادات قبل را اصلاح نماید بلکه با استفاده از ایده های کارگشای کارشناس فنی خود، کار را برای فروشندگان و خریداران تا جایی که امکان دارد ساده نماید.

در سیستم پارس پیک، با توجه به گستردگی کار، 6 پنل برای افراد مختلف، با توجه به نوع ارتباط آن ها طراحی شده است. پنل های خریدار، فروشگاه ، واحد پستی قبول، واحد پستی توزیع، پست مرکزی و همچنین مدیر سیستم ، شاهراه اصلی این ارتباطات می باشند.

پنل مربوط به خریدار:

 خریدار پس از کلیک بر روی لينك مربوط به کالا، وارد پنل خریدار سیستم پارس پیک شده و اطلاعات خود را به سادگی وارد می کند. برای سهولت کار خریدار، نیازی به ثبت نام و عضویت در سیستم پارس پیک وجود ندارد.

در صورتی که خریدار بخواهد محصولات دیگری را نیز به سبد خرید خود اضافه نماید، می تواند از روش انتخاب سریع استفاده کند به این صورت که لیست تمامی محصولات فروشنده در معرض نمایش قرار می گیرد و خریدار به راحتی و فقط با انتخاب محصولات جدید آن ها را به سبد خرید اضافه می نماید. البته اگر به توضیحات بیشتری در مورد محصولات نیاز داشته باشد نیز می تواند وارد سایت فروشنده شود.

پنل فروشگاه:

 پنل فروشگاه های  پارس پیک ، به تحقیق ، قوی ترین و بیشترین امکانات را در اختیار فروشنده قرار می دهد. به طوری که فروشنده با اطمینان خاطر، به راحتی می تواند سفارشات رسیده را مدیریت نماید.

امکان ویرایش کامل سفارشات معلق ، امکان ارائه تخفیف در سفارشات معلق، امکان افزودن محصول به یک سفارش، ارتباط با مدیر سیستم به صورت کادر محاوره ای، گروه بندی محصولات ، ارائه آمار از فروش هر محصول به تفکیک استان، ارائه گزارش از پر فروشترین محصول، امکان ایجاد 89 همکار با حق السهم های متفاوت، امکان ارائه نام کاربری و رمز عبور به همه همکاران به صورت مجزا، گزارش گیری با پارامترهای فراوان و ... که همه این امکانات در جهت سهولت کار در اختیار فروشنده قرار می گیرد.

تسویه حساب با فروشنده:

هیچ شکی نیست که مهمترین دغدغه فروشندگان، بحث تسویه مالی با پارس پیک می باشد. در سیستم پارس پیک شما به هیچوجه نگران تسویه مالی نخواهید شد. چرا که با راه اندازی  بخش پیش وصولی این مشکل تا حدود زیادی حل شده است. شما می توانید در پنل فروشنده، لیست کلیه سفارشاتی که اعلام وصول شده اند و مبلغ آنها توسط شرکت پست به حساب پارس پیک واریز شده را مشاهده کنید. لذا پارس پیک بدون ارائه فرمول های پیچیده و بی معنی، تصمیم دارد مبلغ تمام سفارشاتی که تا روز قبل از واریزی، توسط پست تسویه شده اند را به حساب فروشگاه ها واریز نماید.

در نهایت، پارس پیک با توجه به تجربیات گذشته خود و پیشنهادات فروشندگان مختلف، سعی کرده بهترین امکانات را در زمینه تجارت الکترونیک طراحی نماید.